Če se kje pokažejo človekovi najnižji nagoni in globoko zakopana negativna čustva, je to za volanom. To sicer ni empirična strokovna raziskava, ampak ugotovitev, ki temelji predvsem na samoopazovanju in opazovanju drugih voznikov. Ker se mi tudi za volanom skoraj vedno kam mudi, se mi ob vsaki rdeči luči (Murphy je tu še posebej neizprosen - bolj ko se mi mudi, več rdečih luči me praviloma čaka) pulz skokovito dvigne do nebeških višav. Poleg sandardnih večno rdečih semaforjev so tu še peščci, ki se nalašč mečejo na cesto na najbolj nemogočih mestih, nesreče, ki vedno zamašijo najprometnejše odseke ter (moja najljubša!) popravila cestišča, ki so na urniku vedno, ampak res VEDNO ravno takrat, ko je promet najhujši. Na tem mestu se ne bom spuščal v razglabljanje državne cestno-prometne politike, ker bi v tem primeru z moje strani prišlo do močne zlorabe Persena (Forte).
Najhujši od vsega, kar te pri nas na cesti čaka, pa so podalpski vozniki. Splošno prepičanje, katerega lahko iz lastnih izkušenj samo potrdim, je seveda takšno, da slovenske voznike mučijo hudi kompleksi, ki jih najraje rešujejo na cestah. Tudi sam večino čas res vozim nekoliko hitreje, a nikoli ne divjam, ne delam blaznih prekrškov in se, če kdaj naredim očitno napako, zanjo vedno opravičim. Sploh pa slovenskih cest ne zlorabljam v namene lastnega psihičnega zdravljenja. Po drugi strani pa mi moja bit kot nalašč ne dovoli, da bi se pustil podjebavati vsakemu kretenu, ki ima pač boljši avto in mi slučajno zastavi cestišče. K tipičnim post-socialističnim vzhodnoevropejskim sindromom spada tudi kitenje s pločevino, ki mora obvezno stati več od sosedove. In če imaš velik, nov, drag avto, na cesti pomeniš več kot ostali bedniki s svojimi razmajanimi ropotijami.
In med zadnje (v očeh s pločevino obsedenih manijakov) spadam tudi sam s svojim starim cliem. Zakaj se mi investiranje v nov avtomobil zdi bedarija, sem pojasnil že v eni od prejšnjih objav, poleg tega sem na mojega malega Francozarja tudi čustveno navezan. Kakorkoli že, to, da imam slabši in starejši avto ne sprejemam kot možni argument tistih, ki s svojimi limuzinami nevarno izsiljujejo vsakogar, ki ima slabše vozilo (v tem primeru mene).
Natančno to se mi je zgodilo pred dobrim tednom. S tivolske sem zavil na levo parkirišče tivolskega bazena, ko me je pred tem izsilil nek stari bedak. Zavil sem levo in imel tako prednost pred njim, ki se je pripeljal naravnost izpred hale na križišče. Stari norec (okoli 45-ih let) me je videl, a je nalašč stopil na gas ravno takrat, ko sem ostro zavil v levo. Sekundo kasneje bi stisnil bremzo in prišlo bi do hude nesreče, v kateri bi nastradal predvsem on, pa še kriv bi bil. A stari se zaradi tega ni pustil motiti. Imel je pač novo, veliko limuzino in je dobil občutek, da je zaradi tega (vsaj na cesti) nadvse superioren. Odprl je šipo in začel na vse grlo kričati name, češ da sem za to, da sva se skoraj počila, kriv jaz. Ob tem je pretil, žugal in nakazoval, da bo z mano fizično obračunal. V tistem trenutku mi je na oči padla tema. Prepričan, da bom starega naučil kozjih molitvic, sem stopil iz avta in se odločnih korakov namenil do njegovega avta. Bil sem tako besen, da me ni zanimalo ne to, da je stari večji, ne to, da me lahko toži, ne to da se nasilja poslužujejo samo primitivci. Staremu sem hotel zalimati eno ali dve in prepričan sem, da mi še danes ne bi bilo žal, če bi mu jih res. A ko sem totalno besen prišel do njegovega avta in mu zavpil: “VEN!” je stari hitro dvignil šipo ter se zaklenil v avto. V varnosti neprodušno zaprtega vozila je še nekaj zalajal in se nato hitro odpeljal. Čisti posranec…
Ni drugega kot da na koncu prideš do zaključka, da je večina teh alfa samcev za volanom, v resnici čistih posrancev. Logično. Le zakaj bi se drugače morali dokazovati ravno na cesti, kjer je vsaka napaka lahko usodna? Tako je resnično čudovito končati svoje (po možnosti mlado) življenje pod kolesi enega zakomplekasnega ušivca, ki je ravno prišel razkazovati svojo novo pločevino na avtocesto. LP,
Razjarjeni QUINTUS






12.01.2008 ob 17:05
Heheh, in potem se je zaklenil v avto
Jao bedak stari. Če je že mel tok jajc, da je ogrozil sebe in tebe, bi lahko še za to poskrbel, da jih fino faše. Ma bi bla prov vesela, če bi pripetljaj končal z: “tako se mi je opravičil in se nemudoma odpeljal do najbližjega zobozdravnika”.
Jst bi tak popizdila, ker vsi ti neumni veliki otroci za volanom včasih res mislijo, da so pa zdej bog na cesti, ker majo hudo mrcino.
12.01.2008 ob 17:25
Po svoje imaš prav “mladenič”, ampak od kakšnega 45 letnika ali tudi starejšega jih lahko fajn po kepi dobiš. Poznam človeka v teh letih, pa še manj kot 1.6 metra ima in če bi se ga pet mladcev lotilo, bi še vodno nanj stavil…
12.01.2008 ob 18:21
Obvezna dodatna oprema: pod voznikov sedež bejzbolko in/ali ključ za plinske bombe (tisti polmetrski)
12.01.2008 ob 20:13
respect
take je treba sam po grbi!!! Golazen neandertalska, avto za XXX mio u glavi pa nč. Bacili posrani, je… jim….
Kr živčn ratam k berem tole, pa k se taki debili vozjo v prometu. Men je tut že en stari z džipom zapelu iz pločnika na glavno cesta da sm bremzu pol mi je pa mahu kwa se grem, pomoje je mev srečo da se je hitr odpelu, drgač bi se v avto zaklepu
haha
12.01.2008 ob 21:03
@ Zvita - to bi bilo seveda najboljše. Je pa tudi znanstvena fantastika, ker ti ljudje tega v svojem besednjaku in delovanju sploh ne poznajo.
@ Strojnik - to je seveda možno. Vendar mi več kot desetletna praksa borilnih veščin tu več kot prav pride. Sicer nisem ne velik, ne masiven, usekati pa znam na pravem mestu. Je pa res, da proti velikanu, ki po možnosti vseeno nimam šans, vendar se v takšnem stanju vseeno ne bi mogel zadržati.
@ tadej - hehe. čisto možno. “moj” stari se je…
13.01.2008 ob 01:30
Kar je važno je to, da sta ti in tvoj cliač cela
13.01.2008 ob 01:34
Res je. In ganjen, da te skrbi zame…
13.01.2008 ob 01:37
Sarkazem? Neee, kje pa
13.01.2008 ob 01:39
Pikico. Ostalo pa čista iskrenost!
13.01.2008 ob 01:41
Sej iskren si, torej pol oproščenga..
13.01.2008 ob 01:45
Hvala ti za tvojo velikodušnost dekle moje zalo!
In čestitke za visoko komentiranost - lih zdaj sem opazil, da smo trije relativni novinci (Ti, Marija in jaz) med naj komentiranimi blogi. Ne da bi od tega dobil mravljince, nas pa vsaj kdo tu in tam prebere - pa čeprav smo to mi med sabo
13.01.2008 ob 01:55
Povej, a je pijača padla?
13.01.2008 ob 01:55
sej jaz te tud berem…in še marsikdo. smo skriti, nepovabljeni gosti
, ki ne puščamo vedno in povsod komentarjev (ni posebnih razlogov)….kakor je to ena izmed potez bloganja 
13.01.2008 ob 02:01
@ Zvita - sploh ni važno kaj in koliko objavljaš. Že s tem, da objavljaš razkrivaš določen del sebe, ki ga (odnosno seveda od tega ali to predstaviš na smiselen način) bralci sprejmejao ali pa ne. Do pjače ni prišlo, upam pa da bo kmalu. Nikogar nočem siliti!
@ Ana - hvala. Sem vesel vsakega gosta, tudi če ne pušča kometarjev.
13.01.2008 ob 10:51
Deset let borilnih veščin. Lepo, toda še vedno ne spremenim stave…
13.01.2008 ob 11:38
No tukaj ti ne vrejamem. Človek je lahko zaradi mene Chuck Norris, a če se ga bo lotilo pet mladcev nima niti najmanše možnosti po nobeni teoriji. Ne vem, ljudje si te stvari predstavljajo preveč filmsko…tako da bi stavo z gotovostjo izgubil.
13.01.2008 ob 11:51
Joj ne. Pusti filme. Govorim precej bolj iz prve roke. Ne rečem, da pet takih, ki imajo deset let treninga za sabo ne bi bil problem zanj. Pet običajnih nadutežev, pa sem prepričan, da bi rešil na prvi udarec.
Sicer sem pa že zelo dolgo časa zagovornik tega, da je včasih bolje tudi kaj požret, kot se spuščat v nesmiselne pretepe…
13.01.2008 ob 12:06
Imaš absolutno prav, da se je pretep vedno zadnja in skrajna opcija. In ti tudi verjamem, da govoriš iz prve roke - zato pa tudi veš, da eden proti petim (če ti niso prpice in so namerjeni ga namlatit) tudi če je Steven Seagal nima šans.
13.01.2008 ob 12:29
Mi je malo odveč, prerekati se, kdo bo koga pretepel, kot pri otrocih. Poanta mojega komentarja je bila v tem, da je malo neumesno nekoga označiti za starega (45 let se mi ne zdi neka starost), žgoljota, strahopetca ali kar koli. Sem se parkrat izognil pretepom, tudi tako da sem kaj požrl, čeprav bi nasprotnika zelo verjetno z enim udarcem podrl. Se ne izplača in ti garantiram, da ni neko zadovoljstvo…

Zdaj pa raje objavi kaj novega, ker smo to po mojem mnenju prežvečili…
13.01.2008 ob 16:35
Nihče se ne prereka kdo bo koga pretepel. Kar se mene tiče si sam načel ta brezsmiseln dialog. Poanta tvojega komentarja pa je seveda popolnoma zgrešena - za starhopetca, starca in žgoljota (sicer tvoj izraz) bom ozbačil tistega, ki ga bom za takega tudi imel. Zato pa tudi obstaja izrazoslovje za to. Čestitam ti, da lahko nasprotnika z enim udarcem podreš na tla, a kljub temu raje požiraš žaljivke in grožnje oziroma jih raje fašeš kot talaš. Tu se pač razlikujeva. Če mi kdo grozi s fizičnim nasiljem (tako kot stari v omenjeni objavi) imam pravico braniti se, čeprav to pomeni da usekam prvi. Je pa res, da so to izjemni primeri in da je nasilje absolutno zadnja možnost, a če poči pač poči…
13.01.2008 ob 18:42
Probaj se pozanimat, ob koliko plač te lahko s tožbo spravijo, pa boš mogoče začel drugače razmišljati. To da ti je nekdo grozil, ti ne bo pomagalo, če počiš prvi. Tudi če te on prvi udari, pa je on bolj poškodovan, ti ne pomaga.
Vem da ni pravično, ampak tako pač je…
13.01.2008 ob 23:10
quintus, vem, da si navajen na fizične obračune (cezar in te zadeve), ampak drugi načini dajo 100x večje zadoščenje. Meni je pred pol leta med prehitevanjem nekdo odbil levo ogledalo in mi grdo poravsal levi bok (da duševnih bolečin sploh ne štejem). Seveda se ni ustavil, sem pa zato jaz pohodila plin in nekaj sekund sem se počutila kot Nicholas Cage v Gone in 60 seconds. Uspelo se mi toliko približati đeku spredaj, da sem si zapomnila njegovo registrsko in od tam naravnost na policijo. Tako je poleg tistega, kar bi moral plačat meni, fasal še sodnika za prekrške. Zadoščenje 100%.
13.01.2008 ob 23:49
Hahaha, ta je lepa ja. Ampak zato moraš imeti dokaze.
14.01.2008 ob 00:05
Ja, res je. Meni je krivec pustil rise na avtu in skupaj z registrsko je bilo dost. Sicer se pa dokaze velikokrat da dobit… that’s why we own gadgets, isn’t it?
14.01.2008 ob 18:32
Strojnik@: o čem je že govoril Quintus? Mlatenje in ostalo si napihnil ti. Ali mogoče braniš tistega pacienta v nobel mašini, ki dela neumnosti na cesti, ali si bil morda to ti osebno? (no, to zadnje lahko vzameš z rezervo). Če že, potem napiši še komentar na osnovno temo, da ne bo preveč govora o raznih ˝snagatorjih˝…
14.01.2008 ob 19:09
Staremu sem hotel zalimati eno ali dve in prepričan sem, da mi še danes ne bi bilo žal, če bi mu jih res.
Igor. Ne preveč na pamet govorit in malo bolj natančno beri. Predvsem smisel in ne vsako drugo besedo. Quintusu dam načeloma čisto prav in idioti tudi mene razbesnijo. Pred leti bi tudi sam verjetno enako reagiral, če pa dojameš smisel, sem avtorja med vrsticami (kar je verjetno tebe zmedlo) hotel opozoriti, da se zanj v vsakem primeru najboljši iztržek, če spusti paro in se pomiri, ker nikoli ne veš, kdo je neznanec, s katerim imaš opravka in kakšne težave ti lahko povzroči. Mogoče bi razumel, če bi ti strip narisal…

In ne. Nisem bil jaz. Nikoli ne parkiram tam.
Ne čakaj več replik, ker sem se odjavil od obveščanja na komentarje…
14.01.2008 ob 20:05
Strojnik@: tudi če ne boš več bral naj odgovorim v tvojem stilu: Berem, berem! In nič ni bilo med vrsticami, lepo si povedal in je bilo razumljeno tudi v samih vrsticah, vendar je bilo v začetku videti kot dvoboj med tvojim 1.60 m velikim (by the way, tudi jaz poznam enega takega, ki bi za šalo pometel z enimi parimi ˝naključnimi˝ kandidati) in Quintusovimi mladci, kar se je potem še malo stopnjevalo…Tako, da meni se je zdelo, da sta malo zašla iz smeri…Nekako se mi je dozdevalo, da je poanta Quintus-ovega pisanja v raznoraznih debilih za volanom in da rdeča nit ni bila to, kako je potem hotel tega modela usekati na gobec.Namreč tudi jaz mislim, da včasih tudi z ignoriranjem podobnih cestnih norcev povzročiš večji učinek, sploh če nekaj pizdijo nate, ti pa se delaš kot da ji ni…Ja in tudi jaz sem tebi nekaj napisal v oklepajih, pa bi skoraj lahko trdil da nisi prebral. Aja še to, stripi so mi šli v otroških letih dobro od rok…(tukaj pa piše nekaj med vrsticami, saj se razumeva, a ne?)